Warsaw Moto Show 2016

Na tegorocznych targach motoryzacyjnych, odbywających się w Ptak EXPO, nie zabrakło atrakcji, każdy znalazł coś dla siebie: auta szybkie, zabytkowe, modyfikowane , seryjne i oczywiście samochody terenowe. Na naszym stoisku dużo się działo, można było obejrzeć nowe modele Jeepa – rocznicowe, prosto z salonu Viggen Auto, porozmawiać o nich z zespołem handlowców, można było zobaczyć przerobione JK przystosowane do terenu i do wypraw firmy Burrow Customs. Atrakcją były dwa CJ siódemki jeden prezentował się bezwstydnie topless prezentując zadbane wnętrze, drugi z CJ-ów pokryty preparatem Line-X robił duże wrażenie na zwiedzających, wszyscy chcieli go poklepać, pogłaskać, popukać, porostu dotknąć (pisaliśmy już o szarym CJ-7 polecamy: dużo zdjęć i film).  Na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć  Jeep Club jego reprezentanci rozdawali darmowe wejściówki swoim członkom warto być w clubie!

img_20161119_083715_resize

img_20161119_083537_01_resize

img_20161119_103716_resize

img_20161119_085523_resize

img_8861_resize

img_8562_resize

img_20161119_083422_resize

img_8566_resize

img_8652_resize

img_8547_resize

img_8628_resize

img_20161119_083629_resize

Znajdowaliśmy się w Hali F , odwiedzających był bardzo dużo, przed kasami ustawiały się kolejki, mimo że wystawa zajmowała aż trzy hale i w każdej można było zakupić bilety.

img_8980_resize

img_9033_resize

 

Tym co wyróżniało nasze stoisko nie była sama ekspozycja aut nowych i zabytkowych, główną atrakcją była transformacja na żywo Wranglera JK z użyciem części i akcesoriów firmy Rugged Ridge, Omix ADA i Alloy USA.

W ciągu trzech dni trwania targów seryjny Wrangler JK zamienił się w demo-car 4×4 TEAM dzięki pracy chłopaków z Burrow Customs i Pro Garage.

Cała transformacja, wszystkie części i etapy, opisana jest na naszym blogu „Transformacja seryjnego Wranglera na żywo!”

Zobaczcie zdjęcia z przeróbki. Na naszym Facebooku dostępne są transmisje na żywo z targów (18-20 listopad 2016)

img_8507_resize

img_8492_resize

img_8534_resize
img_8600_resize

img_8680_resize

img_8588_resize

img_8663_resize

img_8704_resize

img_8709_resize

img_20161119_085542_01_resize

img_8753_resize

img_20161119_084028_resize

img_8771_resize
img_8815_resize
img_8834_resize

tmax_4x4team_c_resize
tmax_4x4team_h_resize
img_8813_resize
img_8949_resize

img_8959_resize
img_20161119_083523_resize

img_20161119_084240_resize

img_9007_resize

img_20161119_083444_01_resize

img_9135_resize

img_9127_resize

Wersja salonowa i przerobiona obok siebie.

img_9120_resize

img_9109_resize

Zamontowanie zderzaków Spartacus (więc informacji o systemie zderzaków Spartacus) umożliwiło zainstalowanie wyciągarki T-Max 9500lbs (więcej na temat serii X-Power).

img_8817_resize

tmax_4x4team_f_resize

tmax_4x4team_g_resize

Ponieważ całe wydarzenie jest pierwszym takim przedsięwzięciem w Polsce należało je dobrze udokumentować dla tych którzy nie mogli być razem z nami. Tego niełatwego zadania podjął się  Jeep Club i Namaxaprodakszyn. Całe wydarzenie, przebudowa auta zostało profesjonalnie nakręcone,  jak tylko filmy będą zmontowane pojawią się u nas, a więc polubcie nas na facebooku aby nie przegapić relacji z przebudowy JK!