Zamówienia w sklepie internetowym – FAQ

W naszym sklepie mamy 3 kategorie zamówień

Zamówienia z Magazynu Lokalnego

Zamówienia Standard

Zamówienia Express

 

Dlaczego jest tyle kategorii zamówień i czym one się różnią?

Dlaczego te same produkty mają różne ceny?

W naszym sklepie internetowym sklep.4x4team.com.pl istniej możliwość wyboru najkorzystniejszej dla Ciebie finansowo i czasowo opcji wysyłki.

Dysponujemy fizycznie kilkoma magazynami położonymi w różnych częściach świata i rozliczanymi w innych walutach a z tego wynika różnica cenowa i brak możliwości połączenia niektórych zamówień.


 

Zamówienie z Magazynu Lokalnego – oznacza że produkt jest u nas na stanie, można go odebrać osobiście w siedzibie firmy lub możemy go wysłać kurierem DPD  – 35PLN za pobraniem (błyskawiczna wysyłka) lub 25PLN przedpłata na konto (towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty).

ZAMOWIENIE_Z_MAGAZYNU_LOKALNEGO

W magazynie lokalnym znajduje się ponad 4000 produktów dostępnych „od ręki”.


 

Zamówienie Standard – produkt jest na stanie w innym magazynie, musimy go dla Ciebie sprowadzić, podana jest orientacyjna data dostawy np 9 tydzień roku 2016.

ZAMOWIENIE_STANDARD

Zamówienie standard, wymaga przedpłaty, jest przekazane do realizacji po zaksięgowaniu przelewu.

Po otrzymaniu przelewu wysyłamy informacje – zamówienie jest w tracie realizacji.

Jak tylko dotrze do nas (czasem dzieje się to wcześniej niż zaplanowano) wysyłamy je i podajemy numer wysłanej przesyłki.


 

Zamówienie Express (w kolorze zielonym)  – produkt jest na stanie w innym magazynie, podany jest termin dostawy 7 dni, z reguły jest on krótszy (około 3 dni roboczych) oraz cena produktu.

Zamówienie ekspress jest zawsze widoczne z zamówieniem standard, można w ten sposób sprawdzić która kategoria zamówienia jest bardziej korzystna (cenowo i czasowo).

Dysponujemy fizycznie kilkoma magazynami położonymi w różnych częściach świata i rozliczanymi w innych walutach z tego wynika różnica cenowa i brak możliwości połączenia tych zamówień: Express i Standard. W naszym sklepie istnieje możliwość wyboru najkorzystniejszej finansowo i czasowo opcji wysyłki.

ZAMOWIENIE_EKSPRESS

Po kliknięciu „Zamów+1”

Pojawi się całe zamówienie i zostanie obliczona opłata za zamówienie express.

Poniżej w szarej ramce po prawej stronie podany jest całkowity koszt zamówienia.

ZAMOWIENIE_EKSPRESS_2

Zamówienie express wymaga przedpłaty, jest realizowane po zaksięgowaniu przelewu.

Po otrzymaniu przelewu wysyłamy informacje  że zamówienie jest w tracie realizacji.

 

Kiedy paczka zostanie spakowana i wysłana przesyłamy numer listu przewozowego. Brak możliwości odbioru osobistego.

Warto zwrócić uwagę że przy zamówieniu express kilku produktów oplata za usługę doliczana jest tylko raz i jest zwykle niższa przy zamówieniu kilku produktów (oplata nie jest stała jest uzależniona od wagi całej przesyłki).

zamówienie_express_

 

Zamówienia Express i Standard są rozliczane w różnych walutach z tego wynika różnica cenowa i brak możliwości połączenia tych zamówień.


 

ZAMÓWIENIA ŁĄCZONE

Zamówienia można łączyć tylko w obrębie ich kategorii

Zamówienia z Magazynu Lokalnego

Zamówienia Express

Zamówienia Standard

System bezpośrednio dodaje poszczególne zamówione produkty do konkretnych kategorii zamówień.

ZAMOWIENIE_ŁĄCZONE


 

W dziale FAQ w naszym sklepie http://sklep.4x4team.com.pl/faq znajduje się wiele przydatnych informacji między innymi o dokonywaniu zakupów, szukaniu produktów, dobieraniu konkretnych części.

Podczas dokonywania zakupów można zawsze przejść do działu Jak używać koszyka zakupów?

faq

ZAPRASZAMY DO NASZEGO E-SKLEPU 🙂

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy pon-pt 10-18

Telefonicznego
+48-22-423 17 32,
+48-501 359 639,
+48-501 546 504

lub

Mailowego